Διαχείριση Τεχνικής Υποστήριξης – Field ServiceΜε την ολοκληρωμένη λύση Regate Effective Field Service, οι τεχνικοί σας εξοπλίζονται με μια φορητή συσκευή και προαιρετικά έναν φορητό εκτυπωτή, ώστε να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλες τις εργασίες τεχνικής υποστήριξης στο χώρο του πελάτη:

  • Προβολή ολοκληρωμένης εικόνας του πελάτη (συμβόλαια συντήρησης, εξοπλισμός υπό εγγύηση, ιστορικό επισκέψεων, κ.ά.)
  • Εκτύπωση δελτίου τεχνικής υποστήριξης και άλλων παραστατικών (δελτίο αποστολής για ανταλλακτικά, δελτίο ποσοτικής παραλαβής για εξοπλισμό)
  • Καταγραφή του χρόνου απασχόλησης στον πελάτη
  • Πρόσβαση στα τεχνικά εγχειρίδια μέσω Internet εν κινήσει
  • Διαχείριση της αποθήκης του κάθε οχήματος των τεχνικών (συγκεντρωτικά δελτία αποστολής)
  • Παρακολούθηση του στόλου των τεχνικών, με τη χρήση GPS

Τι κερδίζετε:

  • Αύξηση της παραγωγικότητας των τεχνικών σας που παρέχουν υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στο χώρο του πελάτη
  • Αποτελεσματικότερη διαχείριση των πελατών λόγω άμεσης πρόσβασης στην ολοκληρωμένη συναλλακτική τους εικόνα
  • Ταχύτατη διαδικασία συμπλήρωσης Δελτίου Επίσκεψης-Τεχνικής Υποστήριξης και έκδοσης σχετικών παραστατικών στον πελάτη
  • Εκμηδενισμός των λαθών που δημιουργούνται κατά τη χειρόγραφη έκδοση παραστατικών
  • Δυνατότητα on-line επιθεώρησης του προγράμματος επισκέψεων των τεχνικών και παρακολούθησης της απόδοσής τους
  • Στατιστικά για το τμήμα Service της εταιρείας σας

Ενδεικτικά έργα:

Μάθετε περισσότερα

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ή καλέστε μας στο τηλέφωνο 215-55.17.050.